Vi har nå fylt opp jentekvoten vår, og kan desverre ikke ta imot flere jentesøknader dette semesteret. Gutter derimot vil vi gjerne ha flere av!
Vi har nå fylt opp jentekvoten vår, og kan desverre ikke ta imot flere jentesøknader dette semesteret. Gutter derimot vil vi gjerne ha flere av!
Legg igjen en kommentar
Du må være innlogget for å kunne kommentere.